piątek, 2 grudnia 2011

Problemy nastolatek. Odpowiedź na list nr 8.

Zdarza się że czasami ktoś nam dokucza
ale nie możemy sobie na to pozwolić.

Oto list pewnej dziewczyny:

Hej mam do Ciebie prośbę i mam nadzieję że odpiszesz ;).
A więc tak ja mam 14 lat a jest taki chłopak który jest o rok starszy i
on ogólnie to pije jego ojciec kradnie i ogólnie taki nie wychowany. Ale
i tak ma koleżanki i kolegów .. . Ale nie o to mi chodzi 
On uważa że ja jestem taka nieśmiała i śmieje się ze mnie np jak
kiedyś szłam ze szkoły i spadała mi rękawiczka no to mówił jaka
niezdara i wogóle .. kiedyś w autobusie ubił mnie w głowę przy
wszystkich no to powiedziałam do sb jaki .... ale on nic nie powiedział bo
tego nie słyszał tylko jego kolega mu to mówił. On ogólnie ze mnie
śmieje i tak naprawdę to gada do mnie ale tylko dla jaj żeby się
właśnie pośmiać a później innym opowiada . Co zrobić żeby przestał
się mnie czepiać ? Niestety 
widzimy się dość często bo mieszka niedaleko mnie i razem wracamy
autobusem ze szkoły . Proszę pomóż mi . ;)
 
odpowiedź: No widać że ten chłopak jest jakiś trochę dziwny bo
z byle czego się śmieję itp. Moim zdaniem powinnaś też mu coś
wtedy gdy on się z ciebie śmieję odpowiedzieć. Oczywiście coś 
głupiego tak żeby również zrobiło mu się trochę głupio. Tylko
pamiętaj jedno. Nie możesz jednak przesadzić. Gdy on będzie 
mówił tobie coś głupiego to tak samo mu odpowiadaj.
Pomogłabym ci bardziej gdyby twoja wypowiedź  była bardziej 
rozbudowana ale i tak nic takiego nie idzie zrobić.
Po prostu na początku odpowiadaj mu takie słowa
żeby zrobiło mu się głupio i tak żeby wiedział że ciebie nie 
obchodzi to co on robi,a potem sama zobaczysz co będzie dalej.
Jak to nie poskutkuje to napisz i postaram ci się pomóc.
 
Powodzenia. Modern.

3 komentarze:

  1. Ciekawy blog ;d
    dodaję do obserwowanych ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały i pożyteczny blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://1tocokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ja zobaczyłam ten blog to od razu humor mi się poprawił. Wszystko jest bardzo ładnie. Wystój blog extra i ogólnie te rad są THE BEST. Najbardziej podobają mi się listy od czytelniczek. Jak będę miała jakiś problem to napewno z tego skorzystam.:D
    Świetnee ♥
    Kocham ten blog! Nie ma co normalnie. Odwiedzam go codziennie i uważnie śledzę wszystkie notki;D Jestem pod wrażeniem. Może inni uważają że ja zwariowałam i że są lepsze blogi ale jak dla mnie to ten najleeepszyyy <333.
    Ten blog to mój PRZYJACIEL. ; )


    A ja zapraszam tutaj : http://malutkizaczarowanyswiat.bloog.pl/?ticaid=6d8cf

    OdpowiedzUsuń