piątek, 2 grudnia 2011

Problemy nastolatek. Odpowiedź na list nr 7.

 Niestety problemy czasami są takie że
 nie idzie sobie samemu z nimi poradzić.
 Często jest tak że chcemy być z jakimś chłopakiem. 
 Ale jak to zrobić.? 
 
Oto list pewnej dziewczyny: 
Cześć ; D

Chodzi o to że chciałabym aby jeden chłopak z mojej klasy się we mnie
zakochał .Artur <3 jest bardzo fajny . Bardzo Go lubię ,tylko że czasami
bywa wredny . ;c, chociaż po chorobie ( był chory przez 1.5 tyg ) zmienił
się .. stał się miły . moja koleżanka stwierdziła że zwraca na mnie
uwagę .. czy ja wiem ? ale np. jak mam takie swoje ulubione kolczyki - z
krecikiem . : D, to zawsze je zauważa . :)) . często je nosze . podoba
się mu zapach mojego waniliowego błyszczyka . : D . Problem jest
taki,że ja nie chce powiedzieć mu tego prosto z mostu : "podobasz mi
się " . chce Go jakoś tak w sobie rozkochać żeby to On mi mógł coś
takiego wyznać . ja kocham Go już od początku szkoły .. i nie potrafię
o Nim zapomnieć . .. jeszcze jest jeden problem .. jesteśmy z innych
miejscowości . ;c .  Nie wiem co moge tu jeszcze napisać .. po prostu
chce Go jakoś poderwać tylko niezbyt śmiałym sposobem.. :)     . jest
to możliwe ? 
 

odpowiedź: Powiem szczerze że nie zawsze jest tak jak sobie wymarzymy. 
Chodzi mi o to głównie że nie możemy nikogo do czegoś zmusić ale widać
że ty po prostu chcesz abyś się do niego zbliżyła. Właściwie to wiem 
jak ci pomóc bo już kiedyś pomagałam pewnej osobie w podobnej sprawie 
i tak się składa że
się udało. Po prostu nie można na to wszystko tak bardzo wnikać. A otóż
to..Na początku musisz z nim bardziej rozmawiać. Jak masz jego numer 
telefonu 
to po prostu piszcie ze sobą sms albo popiszcie sobie na gg. ; D
Może wydaje ci się to dziwne że to jest głupia rada ale to naprawdę
pomaga.;)Pisz z nim zawsze kiedy masz czas, a potem zapytaj się czyby
poszedł z tobą do kina. Wiadomo że to tak NIETAKTOWNIE zapraszać chłopaka
do kina czy gdziekolwiek ale jeżeli nic się nie będzie dało zrobić to 
tylko to pozostaje. 
W ten właśnie sposób może zrozumie że ci się spodoba, a może
nawet sam tobie to wyzna.Musisz się strać więc utrzymywać z nim stały 
kontakt i musicie dobrze i swobodnie czuć się w swoim towarzystwie.
Tylko pamiętaj jedno. ! Nie możesz być natrętna. !
Bo wtedy on może już za to cię nie lubić. ;D Ale pamiętaj o tym że 
jeżeli już będziecie tak pisać ze sobą i częściej się spotykać i będziesz
widzieć że ty mu się podobasz to musisz wiedzieć że on też może będzie 
się wstydził tobie to powiedzieć więc wtedy będziesz musiała się spytać 
ale nie tak od razu tylko na początku np. :
A ty mnie wogóle lubisz? , albo jak bardzo mnie lubisz?
 
Życzę powodzenia. ;D
W razie czego to pisz jeszcze ; )
 
 
 
 

1 komentarz: