piątek, 25 listopada 2011

Problemy nastolatek. Odpowiedź na list nr 6.

Często zdarza się że jesteśmy zazdrosne o kogoś.
O chłopaka, przyjaciółkę czy też o innych.
Nie możemy wtedy na niczym się skupić bo cały
czas o tym myślimy. Hmm. Jak sobie z tym poradzić?



Oto list pewnej dziewczyny:

Cześć . Moje imię : Ania P.
Jestem straszliwie zła. Może ty mi pomożesz. A na pewno pomożesz bo widzę jakie dajesz rady innym ( są świetne ). ; D
A więc podoba mi się pewien chłopak. Jest bardzo ładny i chodzi ze mną do klasy. Pewna dziewczyna (Weronika) z równoległej klasy jak dowiedziała się o tym że Patryk mi się podoba to zaczęła mi dogryzać. Właściwie to usłyszała o tym gdy rozmawiałam z przyjaciółką Aśką. Jak to usłyszała to od razy zaczęła się naśmiewać i powiedziała że teraz już wie co robić.Ona też mnie teraz wspiera i widać że bardzo chce mi pomóc ale postanowiłam właśnie napisać tutaj. A więc.  Weronika jest okropna... Z tym Patrykiem teraz częściej rozmawiałam. Ogólnie lepiej się poznaliśmy. Gdy była dyskoteka w szkole to ze mną tańczył najwięcej razy. 
Wszystko było dobrze,ale ta głupia Weronika musiała wszystko zepsuć. Przez jakiś tydzień byłam chora, a jak przyszłam w poniedziałek już do szkoły to Patryk niby gadał ze mną ale tak nie za bardzo.. ; (
Okazało się że teraz jest następna dyskoteka więc się ucieszyłam że znowu będę napewno tańczyć z  "nim".
Ale oczywiście musiało się coś wydarzyć. Gdy nadszedł dzień dyskoteki to byłam tak uradowana  ale potem humor miałam do bani.. On mnie zaprosił do tańca,  a Weronika oczywiście wzięła go szybko za rękę i zaczęła z nim tańczyć pod pretekstem "Nigdy z tobą nie tańczyłam, a widzę że świetnie tańczysz".
Na początku się tym nie przejmowałam i poszłam tańczyć z dziewczynami. Ale potem. On znowu idzie mnie zaprosić do tańca, a ona znów go bierze tak żeby do mnie nie podszedł. Nie rozumiałam jej zachowania. Już byłam zła.. Aśka doradziła mi żebym z nią porozmawiała. Zapytałam się jej czemu ona mi to robi. A ona wielce odpowiedziała : Zasłużyłaś sobie. ! Wtedy miałam ochotę zrobić jej coś złego. Zaraz znowu do niego podeszła i coś szeptała i potem po tej "szeptaninie" Patryka  i Weroniki ,on przestał się do mnie odzywać. 
Ale nie wiem czemu ona tak robi jak przecież ma chłopaka tylko że z innej klasy.Nie wiem czy mam do niego napisać. Doradźcie mi.. I co mam zrobić z tą małpą?
No i czemu on przestał do mnie się odzywać?


odpowiedź: Chętnie ci pomogę. No z tego co napisałaś to ta Weronika to naprawdę wredna dziewczyna. 
A to że się przestał odzywać to tylko zasługa właśnie Weroniki. Ona po prostu za coś ciebie nie lubi i chce ci dopiec właśnie tym żebyś zrobiła się zazdrosna. Ona dobrze widzi że wy się sobie podobacie i ona chce to zniszczyć. Ale czy warto się tak przejmować.? Wystarczy zrobić jedno. Przecież ona ma już chłopaka to trzeba zrobić tak żeby jej też dopiec właśnie tak żeby zrobiła się zazdrosna ale o swojego chłopaka. To proste. ! Pisz po prostu z tym chłopakiem Weroniki, gadaj z nim w szkole. Ogólnie rób to co ona ci też robiła. Wiadomo że nie można przesadzić i tak za bardzo się odgrywać bo można przeholować. Ale trochę trzeba się odegrać. A jeżeli ona naprawdę już będzie się okropnie zachowywała wobec ciebie i nadal będzie się milić do tego Patryka to powiedz to temu chłopakowi Weroniki  co ona robi. Może on z nią o tym pogada.
Zaplanuj sobie to wszystko tak jak ona zrobiła. Przecież jak usłyszała tą rozmowę to od razu wiedziała co ma zrobić.
Mam nadzieję że sobie poradzisz . Jak by co to pisz. Wiesz gdzie mnie znaleźć. I radzę na przyszłość aby nie rozmawiać w miejscu publicznym. (tak żeby Weronika nie usłyszała)
He he. ; D





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz