środa, 23 listopada 2011

Problemy nastolatek.Odpowiedź na list nr 4.

Problem? O nieee. Znowu. Ale trzeba sobie jakoś pomóc.


Oto list od pewnej dziewczyny:

Cześć. 
Już mi się to wszystko nie mieście w głowie. Mam teraz w klasie takie dziewczyny że szkoda gadać.
Ja i moja przyjaciółka Lena,praktycznie cały czas chodzimy tylko razem po korytarzach (na lekcjach też siedzimy razem). No a inne dziewczyny.. Ło hoo ho. Nawet nie chce mi się o nich pisać. To jak dla mnie jest beznadziejna sytuacja. I co ja mam robić. No nie wiem dlatego pisze. A więc teraz powiem o tych dziewczynach. One są okropne a ich zachowanie - jeszcze gorsze. Na lekcjach to dla nauczycielek takie miłe a potem do mnie i do Leny co chwile jakieś wąty mają dlatego że jesteśmy trochę inne niż one. One myślą tylko o chłopakach i są bogatsze że tak powiem;/
Nie rozumiem ich. Przecież my mamy kasę ale nie aż tyle co one. One wielce się wychwalają a wcale fajne nie są. Jak pani każe zrobić na przykład jakieś ozdoby do klasy to one wielce: to niech te dwie to zrobią bo my na takie coś nie mamy czasu. One zawsze tak mówią. I my zawsze najgorsze i zawsze odwalamy czarną robotę. No a potem nas ośmieszają i mówią że jednak one mogły to zrobić (te ozdoby) bo ja i Lena nic nie umiemy.
No czy to jest normalne.
Ten magazyn jest super więc mam nadzieję że mi pomożecie.
Bo wogóle czy da się coś z tym zrobić.

                                                                                                                                              Ola.;D


odpowiedź: Hej. Przeczytałam i nawet powiem że takie sytuacje też spotkałam nie raz ..
Ale ty nie możesz się poddawać. Oczywiście że z tym da się co zrobić. A czemu by nie?
A więc z tego co widzę to one zawsze was wykorzystują. Nie może tak być.. Absolutnie nie. !!!
Przede wszystkim nie możecie dać sobą pomiatać i jeżeli was zgłaszają do czegoś że na przykład
macie zrobić jakieś ozdoby do klasy to się nie dawajcie, powiedzcie że teraz tego nie chcecie robić
i niech zrobią to inne dziewczyny.Powinny was traktować równo. Jak czytasz nasz magazyn to 
może czytałaś pierwszy list z odpowiedzią. .. Tam jest też problem że dziewczyna była tak jakby
"pomiatana". Tu jest tak samo, lecz jak pokażesz tamtym dziewczynom że tak prosto się nie dajesz
to na pewno odpuszczą. ;D 
Życzę powodzenia. Jakby coś jeszcze to pisz. ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz