poniedziałek, 21 listopada 2011

Problemy nastolatek. Odpowiedź na list nr 1.

 Cześć.

Jak wiem to często zdarza się że dziewczyny mają problemy typu: WREDNE KOLEŻANKI. !
No ale czy to taki duży powód do zmartwień.?

Raczej nie! Po prostu trzeba dobrze przypilnować sprawy. ;d



Oto list od jednej dziewczyny:


Cześć.Jestem Karolina.

Mam wielki problem ; (

Otóż to, mam w klasie pewną Sandrę. Ona każdemu próbuję dokuczać, ale teraz uwzięła się na mnie;/

Jak przychodzę do szkoły to zawsze już się ze mnie śmieje wraz ze swoją koleżanką Darią. Ja tego nie wytrzymuje.
Coraz częściej mam ochotę płakać. Ostatnio strasznie przesadziła. Przyszłam z boiska (z przerwy) a okazało się że cała klasa
w śmiech. Ona wywaliła mój plecak do kosza. I wogóle wysypała z niej całą moją kosmetyczkę. Noszę kosmetyczkę do szkoły bo po zajęciach sportowych zawsze poprawiam włosy itp. A ona wszystkim pokazała co ja tam noszę. To było straszne. !
Ogólnie to od razu miałam ochotę zapaść się pod ziemię. Poszłam do nauczycielki. Ona musiała iść na dywanik do dyrektora. 
Niby przez ten dzień byłam szczęśliwa ale na drugi dzień już nie było mi do śmiechu. ;( Wtedy wszyscy zaczęli się znowu smiać ze mnie ale tym razem że jestem "kapusiem" . No praktycznie tylko takie cztery dziewczyny ze mną czymają bo nie lubieją Sandry.Uhh. Mam dość. Co mi doradzisz? Co ja mam robić.?


Odpowidź: Myślę że najpierw porozmawiaj ze swoją mamą. Ona napewno postara ci coś doradzić. Ja myślę że ona poprostu jest jeszcze nie dojrzała że się tak zachowuję. Nie martw się. Coś da się zrobić.Ale przecież masz koleżanki które z tobą trzymają. Nie załamuj się. Nie pokazuj innym że łatwo się załamujesz. Gdy robi jakieś głupoty to powiedz jej co o tym myślisz. Powiedz że jej zachowanie jest dziecinne. I nie zwracaj uwagi że inni będą się śmiali z tego że powiedziałaś jej to. ! Spokojnie! Ja myślę że wtedy gdy powiesz jej to, zacznij się śmiać do swoich koleżanek tak jakby się nic nie stało. Ona wtedy może wiedzieć że nie jesteś smutna że ona robi takie głupoty tobie. Wtedy jak będzie wiedziała że się tak łatwo i szybko nie załamujesz to przestanie cię dręczyć. Pamiętaj że masz koleżanki. ! ;D 
I jeżeli będzie potem dokuczać twoim koleżankom to staraj się im również pomóc. A nawet pomagaj tym którzy wcześniej śmiali się z ciebie. Oni napewno wtedy będą żałowali swojego zachowania i zrozumieją ciebie. :D 
Mam nadzieję że pomogłam. Powodzenia. 

Dziękuję że pozwoliłaś to opublikować, w razie jakiś jeszcze problemów wiesz co masz zrobić. Pisz ; D



Majka1398

1 komentarz:

  1. Taaak, też tak uważam. Zawsze myślę, że jeżeli ktoś dręczy inną osobę, i ma z tego satysfakcję, to nie odpuści. Jednak jeżeli ta osoba się nie da, to da do zrozumienia, że się nie podda... Eh, wogóle nie rozumiem osób, które dokuczają innym...

    OdpowiedzUsuń